Marias & Marshmallows dagbok

26. Vänner jag fått genom hästarna

Publicerad 2012-08-05 09:27:00 i

Oj, det är många! Nästan alla mina närmasta vänner har jag fått genom stallet, därför nämner jag inga - inga nämda, inga glömda men jag kan ju i alla fall säga det att jag har nästan alla mina vänner i stallet där jag även har fått kontakt med dom. Hästsporten är en så social sport vilket jag verkligen tycker om, alla (i alla fall där jag står med Malle) är så trevliga och måna om varandra! 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2012-08-05 17:01:35

Nu lottar vi ut ett fint tagelarmband i samarbete med Tail by T, ta chansen att vara med du också!

http://tvistirni.webblogg.se/2012/august/vinn-ett-tagelarmband.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela