Marias & Marshmallows dagbok

Home Sweet Home

Publicerad 2012-08-07 16:02:47 i

Har ni tänkt på att jag nästan alltid använder denna rubrik när jag har kommit hem.. Haha!
 
Nu är jag iallafall hemma efter en vecka på Gotland. Det har varit otroligt roligt och jag kommer sakna min mormor och morfar och självklart mina älskade kusiner!
 
Idag ska jag ut till Malle igen, som jag saknat min lilla skruttponny - har varit borta från honom alldeles för länge!
Det blir antingen en uteritt eller så longerar jag, det beror på vad vädret lutar mot när jag väl kommer till stallet och vad vi är på för humör för dagen. Jag tänkte även ta med mig några träns och lite annat läder hem för putsning ikväll, det är välbehövligt och lite kan säkert säljas för att köpa nytt i rätt färger på lädret, vi har ju bara brunt nu och jag har lite svart utrustning som bara ligger och samlar damm..
 
När jag kommer hem kommer också lite bilder upp från veckan som gott, vi hörs då!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-08-14 08:10:26

sv: Tack så mycket :D

Postat av: Elionia

Publicerad 2012-08-14 15:14:40

fin blogg du har :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-08-15 11:15:26

sv; Taaack, vad gullig du är! :D <3

Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Publicerad 2012-08-16 02:34:10

Jätte fin blogg! Vad ska du hitta på idag? :)
Säg gärna vad du tycker om mitt "åsikter och tankar" inlägg jag precis skrivit, har jag rätt eller fel? http://jaasses.webblogg.se/2012/august/alla-barn-ar-inte-troga.html#comment (direkt länk)
-
Skulle vart schysst om du svarade på min blogg så jag ser svaret. (Det med den nya blogg.se designen)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela