Marias & Marshmallows dagbok

6 December 2012

Publicerad 2012-12-06 21:09:30 i Ridpass och markträning,

Idag blev det longering för Malle. Började med att värma upp honom i skritt och trav utan inspänningar för att sen sätta på inspänningstyglar och han fick arbeta lite. 
 
I uppvärmningen utan hjälptyglar svarar han lite dåligt för rösten. Han är otroligt villig framåt men inte lika kvick tillbaka så det är något att öva på. Tror jag kom på ett litet knep idag iallafall vilket är framsteg! När jag satte på inspänningarna så blev det mycket bättre och jag tror att han fokuserade lite mer också, han var otroligt vacker att titta på och lyssnade mycket bättre på mig. Han var riktigt duktig idag! 
 
Malle nöjd efter lyckat longeringspass! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela