Marias & Marshmallows dagbok

Filmnörd

Publicerad 2012-12-19 22:56:00 i Allt och lite till, Tips och råd,

Hej på er!
 
Har blivit en riktig filmnörd, har varit sjuk några dagar nu och sett 6 filmer på två dagar, haha! Ingen av dem har jag heller sett förut. 
 
Imorgon kommer jag nog inte heller gå till skolan, denna terminen har tagit kolen på mig.. Nästa termin ska jag planera bättre och inte vara lika stressad, det är målet! Jag ska även lägga stor energi på min ridning och fokusera mer under ridpassen. 2013 ska bli det bästa året hittills! Resten av 2012 ska jag bara njuta med min saknade släkt på Gotland. Saknar dem jämt och ser alltid lika mycket fram emot att träffa dem! Sakna och längta! ♥
 
Hörs imorgon! :)
 
 
 
 
Rekommenderar alla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela