Marias & Marshmallows dagbok

Juldagen 25/12

Publicerad 2012-12-25 15:06:21 i Allt och lite till,

Hej på er! 
 
Vilken bra dag det var igår, massa traditionella tv-program, julklappsutdelning och julbord. Det var jättemysigt och avslutades med lite bordsspel med släkten. I julklapp fick jag två olika böcker, en med noter till piano och en vanligt, ridhanskar och magic brush (som jag tyvärr redan har) och pengar. Sen fick jag även en hårinpackning som nog var det bästa, doftar jättegott och ska använda den idag så får se resultatet sen! 
 
Idag har vi inte hittat på mycket.. Fortsatt med att spela lite spel, det är så trevligt.Har dock byggt en snögubbe men den höll inte speciellt länge. Annars har vi inte gjort så mycket, dagen blir lugn och återhämtande för imorgon blir det roligt. Då är det nämligen min födelsedag, 15 år blir jag och det är efterlängtat, segt att fylla år så sent på året men kommer nog älska det när jag blir äldre, haha! 
 
Nu ska jag fortsätta dricka lite julmust, läsa lite bloggar och kika på nån film. Ha en fortsatt bra dag! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela