Marias & Marshmallows dagbok

Mycket i livet - Skriver av mig

Publicerad 2012-12-09 21:08:11 i Allt och lite till,

Ååh vad stressigt det är just nu! Det finns så mycket att hinna med men så lite tid. I skolan har vi två prov och två stora inlämningar kvar innan lovet kan börja. Har knappt tid att andas på dagarna så helgerna är egentligen stressigare än själva vardagarna. 
 
Malle ger mig ett otroligt bra break på dagarna då jag bara slappnar av i stallet, är med personer jag verkligen tycker om och Malle som jag älskar mer för varje dag, det är nästan sjukt att man bara kan älska och fästa sig vid en häst mer och mer för varje dag som går även fast jag haft Malle i snart 3 år. 3 underbara år! 
 
Just nu längtar jag till julen och min födelsedag, jag ska njuta allt jag kan med kusiner som jag saknar så otroligt mycket och resten av släkten. Under jullovet ska jag verkligen ladda upp för en sista termin i grundskolan med mycket plugg, öppna hus och gymnasieval. Jag ska verkligen fokusera under sista terminen så att jag kan gå ut med bra betyg, det är otroligt viktigt för mig av någon anledning och jag har tyvärr extrema krav på mig själv, allt under B är för mig dåliga betyg så jag måste verkligen fokusera fullt ut. 
 
Nu måste jag nog sluta så jag hinner få i mig lite sömn inatt också, detta plugg tar slut på mig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela