Marias & Marshmallows dagbok

Dagens planer

Publicerad 2012-02-02 13:05:37 i

Sitter just nu i skolan och ska alldeles strax ha sista lektionen men tänkte slänga in ett snabbt inlägg!

Efter skolan går jag hem och pluggar en stund, hinner nog också slänga in lite inlägg åt er när jag ändå är hemma och har dator! :) Sen ungefär vid 5 åker jag ut till stallet och rider ett dressyrpass på Malle i ridhuset, det har kommit jättemycket snö så imorgon blir det uteritt för hela slanten! Sen när jag kommer hem så är det förmodligen samma igen, lite plugg och datan och såklart äta och duscha!

Vi hörs när jag är hemma! Until then, ha det gött! :D






Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-02-02 14:49:54

sv: Åå, tack så mycket! :D Vilken fin blogg du har, och super söt häst! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela