Marias & Marshmallows dagbok

Rubrik?

Publicerad 2012-02-15 09:30:43 i

Godmorgon på er!

Idag blir jag hemma från skolan.. Har utslag/exsem i hela ansiktet som kliar, så snart ska vi åka och kolla upp det på vårdcentralen.
Idag ska jag alltså bara vara hemma, ta det lugnt och såklart blogga! :)

Ikväll blir det också hoppträning för mig och Malle. Dock ska vi ta det ganska lugnt eftersom att Malle fick nya skor i måndags och innan dess bara skrittade, det är även en omskolad travare som är med och hoppar som inte heller ska hoppa så mycket eller högt vilket passar bra för mig och Malle då.

Ni får gärna önska saker ni vill att jag bloggar, huvudet går inte riktigt på högvarv på den fronten.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela