Marias & Marshmallows dagbok

25/1 - Travhoppning

Publicerad 2012-01-25 21:39:45 i

Idag var det ju hoppning, eller mer markarbete idag. Eftersom att alla hästar och ponnyer hoppade kurs i helgen tog vi det lugnt idag. Travhoppade en långsida, se bild nedan. Den var ganska svår då jag är väldigt dålig på just travhoppning men det gick ändå bra! Malle hoppade allt och var duktig, som vanligt. ♥

Travhopp in och landa i galopp, trav mellan konerna och sedan travhoppa andra hindret också. Hoppas ni förstod min grymma bild.. ;)

Hade inte en jättebra känsla, men det var ändå inte dålig.. Det kändes liksom helt okej! :) Malle var duktig iallafall och jag är nöjd väldigt nöjd över honom!



Bjuder på en sommarbild mitt i kalla vintern såhär för att få lite varmare stämning här på bloggen, haha! Börjar sakna sommaren lite, även fast jag också älskar snö!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-01-28 13:28:06

Har du bloglovin? Isåfall länka gärna den i din blogg så jag kan följa dig via bloglovin också :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela