Marias & Marshmallows dagbok

31/1 - Busshållplatsen

Publicerad 2012-01-31 21:06:24 i

Idag skrittade jag och Malle ut en sväng, barbacka och med en massa reflexer! Vi skrittade bara på hårt underlag idag och det blev en runda till busshållplatsen och eken och tillbaka vilket blev en runda på ungefär 35-40 minuter vilket var alldeles lagom för Mallemannen! :) När vi var påväg tillbaka och precis svängt in på vägen hem vart det en jättefart på Malle, började trava iväg och då fick han trava några meter också, innan jag saktade av igen, haha!

Imorgon ska vi hoppa, roligt!

Btw, idag fick jag jobba riktigt hårt i stallet, jag började med att flytta in två stycken tunga torvbalar helt på egen hand, sedan även tömma Malles box och fylla på med alldeles ny och fräsch torv. Hoppa fick jag också göra på balarna när dom var inne i boxen för att dom skulle gå sönder i mindre bitar. Efter det fick jag även ta in en till torvbal att ställa in (tills imorgon) så att den hinner tina ordentligt!



Malle idag! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela