Marias & Marshmallows dagbok

5 saker ni inte visste om mig

Publicerad 2012-01-12 15:13:00 i

• Jag är inte ett dugg kräsen när det gäller mat! Kan i stort sätt äta vad som helst som alltså är vanlig mat, typ inte larver och sånt men ni förstår nog! Haha, äter det mesta i matväg.

• Jag skulle vilja bo i norr efter att vi inte har haft något vidare med snö denna vinter, är alltså beredd att flytta för lite snö, haha skum jag vet! ;) Jag älskar snö!

• Jag hatar framhoppningar, jag vet inte varför.. Malle har inte samma framåtbjudning där som på tävlingsbanan så det är extremt svårt att få honom över framhoppningshindrena, ska (nästa gång jag tävlar) pröva att bara hoppa fram ca en gång på varje 'större' hinder och några fler gånger på det lilla.

• Jag äter inte godis lösviktsgodis (sånt färgat och onaturligt, har slutat med det för ganska längesen! Nu mera äter jag naturgodis vilket jag totalälskar! Haha, mer mat.. (a)

Min släkt är utspidd över hela landet. Min farmor och mina kusiner på pappas sida bor på andra sidan stockholm.   Mina ena kusiner bor på Gotland + mina morbröder, även min mormor och morfar bor där.
Två av mina äldre kusiner bor i Luleå i norr och även min moster. Min äldsta kusin bor också i en annan del av Stockholm med hennes familj, men dom är närmast. Därför händer det ganska sällan att vi träffas allihopa.. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela