Marias & Marshmallows dagbok

Bloggmål 2012

Publicerad 2012-01-08 09:27:00 i Bloggen,

Eftersom att jag tidigare la upp mål för mig själv och med Malle etc. hade jag nu också tänkt dela med mig utav lite bloggmål som jag skulle sätta upp och försöka eftersträva.

• Skaffa en youtube-kanal att ladda upp filmer på istället för videofy.me!
Själv får jag snart panik för att man behöver sitta och titta igenom massa reklamer på filmer som andra lägger upp, det driver mig till vansinne om jag ska vara ärlig! På youtube slipper läsarna alla jobbiga reklamer innan själva videoklippet börjar.
• Få minst 50 läsare om dagen.
Kan jag bara hoppas på, inte så mycket jag kan göra åt saker, ge er bra inlägg och mycket uppdatering lönar sig nog!
• Kunna stå för precis allt jag skriver.
Räta på ryggen och säga; "Japp, så tycker jag faktiskt!"

Det var väl det jag kommer på nu, om ni kommer på fler idéer som jag kanske kan ha som bloggmål får ni gärna slänga iväg en kommentar! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela