Marias & Marshmallows dagbok

Dag 1

Publicerad 2012-01-09 15:29:00 i

Presentera dig och din häst.

Maria Nilsson, jag heter alltså Maria och är en 14 årig tjej som älskar hästar, fotografera och vintern! Konstig, jag vet..
Jag bor 'på landet' i stockholms skärgård på en ö som heter Värmdö. Här går jag i skolan, närmare bestämt i 8:an och trivs!

När jag inte går i skolan är jag oftast i stallet med min ponny Malle. Vi tränar och tävlar dressyr och hoppning på lokal nivå. Jag älskar också att fotografera vilket jag gör med en Nikon D3100, jag fotar oftast Malle, min hund Astrid, djur och natur men även lite porträttfotografering.



Marshmallow Ox, min ponny, som till vardags kallas Malle, Bebis, älskling, skruttis, bästa osv. Han är en 14 årig arabvalack med världens snällaste och finaste personlighet. Det skulle aldrig falla honom in att göra något dumt eller hitta på något bus, om man bortser från snatta boxgrannarnas höpåsar, tigga efter godis, bocka när man rider ut och hoppar, haha! Men han är ändå världens finaste och snällaste lilla ponny! ♥

Malle är kvalad MSVB hoppning med sina föregående ryttare men vi tävlar mest på lokal nivå för skoj skull. Vi tävlar också lite dressyr men även det mest för skoj skull! Vi älskar att rida ut och ha kul och det vill vi helst göra också. :)



Längre presentationer om både mig och Malle hittar ni HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela