Marias & Marshmallows dagbok

Dag 10

Publicerad 2012-01-19 09:35:19 i

Mina drömmar.

Mina drömmar, hm..
I framtiden, när jag blir äldre och har gått ut gymnasiet. Då vill jag först och främst jobba som något utom hästar, alltså något som inte har med hästar att göra ett tag. Sedan, när jag gjort det ett tag så vill jag såklart skaffa egen hästgård där det ska stå runt 10 hästar. Jag ska ha familj och alla ska må bra. Barnen skulle få en underbar uppväxt och allt, jaa.. Ni vet det där perfekta livet drömmer jag om.
Innan jag blir vuxen vill jag ge Malle ett underbart, friskt och långt liv. När han blir pensionär ska han få gå med en liten ryttare som bara vill mysa med honom, fast han ska såklart stå kvar med mig som ägare! Han ska få gå ute massor men även få lära den lilla ryttaren rida, nån dag i veckan. Resten ska han gå utomhus och ha buskul! ^^
Det skulle även vara coolt att ha en lite större blogg. Alltså inte stor utan fler än jag har nu, en lagom stor helt enkelt! :)
Hoppas att ni förstod mina drömmar, vart kanske lite luddig text?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela