Marias & Marshmallows dagbok

Dag 3

Publicerad 2012-01-12 23:18:49 i

Det här finns i min ryktlåda



Det som det brukar finnas i en ryktlåda antar jag, haha. Men jag rabblar väl upp det som finns där just nu! ^^
• Vinröd hård borste till benen och hårt lera.
• Mjukare turkos rotborste till kroppen.
• Ryktborste + skrapa.
• Mjuk borste till damm på kroppen.
• Rosa piggborste.
• Arnika.
• 4 rosa benreflexer & 2 gula benreflexer.
• Sax
• Gummisnoddar i silicon
• Helosan + solkräm
• Ansiktsborste
• Hovkrats
• Mina ridhandskar
• Skillingaryd hästsalva

Det kan finnas mer men det är detta jag kan komma på just nu faktiskt.
Mycket behändig ryktväska det där! Inte så stor och klumpig men det ryms otroligt mycket i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela