Marias & Marshmallows dagbok

Ett ridklipp från idag.

Publicerad 2012-01-07 21:48:52 i

Tänkte visa ett litet klipp från ridpasset idag, filmad av mamma. Denna biten tycker jag själv att det faktiskt såg ganska bra ut, stadigt och så, inte så osäkert. Om man tittar på resten av klippen ser man att han är lite ostadigare men han har ju inte riktigt kommit igång riktigt med den stadiga formen ännu, så detta skulle jag säga är helt okej! :)



Kom gärna med konstruktiv kritik, varje liten detalj är jag tacksam över, allt gör mig bättre!
(Det är inte jag som har träning på filmen, men kunde inte lägga in filmen i iMovie och fixa den utan var tvungen att lägga upp ett klipp bara.)

Kommentarer

Postat av: Amelie och Emelie

Publicerad 2012-01-07 21:51:00

Sv: Vi följer dig med nu :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela