Marias & Marshmallows dagbok

Hiss och diss

Publicerad 2012-01-31 12:06:00 i

HISS:

Hööks nya vårkollektion.
Snygga produkter i härliga vårfärger!

Ridningen på Malle.
Malle är så mycket härligare nu än för några månader sen, sådan skillnad! Han är jättemysig hela tiden, bästa!

Att snön äntligen har kommit.
Jag älskar att rida i snön och busa med Malle vilket går att göra nu när lite snö har landat på backen! :D




DISS:

Sjukdomstiden..
Vintertiden då alla blir sjuka, allt som ont i halsen, huvet, snuvig.. Jaa, allt!


Att jag inte kommer på något att dissa! ;)
Det är fel på min fantasi..

Kylan.
Jag tycker jättemysigt att det är kallt och snöigt när man är inne i värmen men utomhus fryser man till en liten istapp, inte skönt alls!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela