Marias & Marshmallows dagbok

In school

Publicerad 2012-01-24 14:09:46 i

Hej på er!

Sitter i skolan just nu, har resurstid vilket betyder att vi kan plugga på läxor eller prov så slipper vi ha så mycket hemma, jag pluggar just nu engelska som jag inte riktigt är klar med! Snart är denna lektionen slut och då har jag bara matte kvar, sen bär det av ut till stallet. Ska skritta ut en kort sväng på Mallen! :)

När jag kommer hem har jag massor med uppdatering på lager, ska visa er lite filmer från helgens hoppning hade jag tänkt och lite porträttbilder på Malle som jag tog för ett litet tag sen, han stod och posade så fint så! :D

Nu måste jag fortsätta mitt pluggande, ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela