Marias & Marshmallows dagbok

Sälja prylar!

Publicerad 2012-01-05 20:27:09 i Utrustning och shopping,

Måste verkligen ta tag i mina överblivna grejer i helgen, gärna så snart som möjligt! Har massor med gammal utrustning som bara hänger i källaren och samlar damm.. Ska skapa en sida på både Hästnet och blocket så finns det ju större chans att man får så mycket som möjligt sålt.

Ska först och främst köpa ny läderputs och sedan rensa lite i skåpen i stallet, har säkert en del där också som inte används och kan säljas. Detta planerar jag ska ske i helgen så redan ikväll hade jag tänkt skapa två konton och förhoppningsvis kan jag handla läderputs imorgon också, sedan är det bara att fota alla saker och hoppas på att det finns folk som behöver lite 'gamla' prylar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela