Marias & Marshmallows dagbok

Silver och guldboots

Publicerad 2012-01-11 10:11:00 i Tankar och åsikter,

Idag vill jag hissa dessa coola boots, dom faller mig riktigt in i smaken och det är något som jag verkligen inte hade tackat nej till!

Jag pratar såklart om guld och silverboots. Dom är riktigt coola och utstickande om man vill sticka ut en aning på dressyrframridningarna. Jag tycker inte att dom passar fullt lika bra till hoppning då jag inte tycker att modellen ser så 'hoppig' ut, dom ser lite klumpiga ut för det om jag får säga mitt, hehe..

Däremot är det något jag verkligen vill ha till dressyren, att använda på tävling - då jag tycker dom är lite för fina att rida till vardags med! ^^ Mest tycker jag såklart om guldbootsen då jag tycker att dom syns mest, haha, men det är ju absolut en smaksak!

Detta står alltså högt upp på min önskelista/sparlista! Nästa inköp?



Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-11 22:42:34

De är fett coooola! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela