Marias & Marshmallows dagbok

Skolan

Publicerad 2012-01-10 21:54:25 i

Skolan idag kändes faktiskt inte så hemsk, förutom att det var typ minusgrader, kallt iallafall..

Det var inte lika jobbigt, ångestframkallande som jag hade trott, kul att träffa alla vänner igen och alla lektioner gick bra. Denna dagen gick vi till halv 4 vilket var lite jobbigt men annars blir nog denna vecka ganska slapp, på Torsdag är det frilufsdag och jag ska vara i stallet, hur grymt? Då jag har eget val på aktivitet, ska nog även ta en långpromenad med Astrid som hon nog också blir glad över!

På Fredag har vi även kompledigt för en lördagsläsning som jag inte ens var på, det var nämligen Stockholm horse show just den lördagen och det kunde man ju absolut inte missa!

Har även pluggat lite ikväll, okej det var betoning på lite, men jag gör framsteg! Duktig! :D
Nu ska jag sova, gonatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela