Marias & Marshmallows dagbok

2/6 Vila

Publicerad 2012-06-03 15:43:00 i Ridpass och markträning,

Igår fick Malle nästan vila helt. Det var total storm ute och Malle var väldigt frusen när han kom in. Därför slängde jag på honom sitt fleecetäcke med hals och torka i boxen. För att han skulle få röra på sig så vi gick in i ridhuset och gick lite, övade lite lydnad och gick på mestadels.

Det lät som att hela ridhuset skulle blåsa ner ungefär så Malle var väldigt spänd och rädd men när han kom in i boxen gick det över!  Idag blir det antagligen lite dressyr i ridhuset om vi inte vill ut och rida i regnet, kanske är vi fega eller så tuffar vi på oss och rider ut i regnet?

Min lilla blötis i mysfleecen! ♥

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2012-06-03 19:32:27

SV; Jo verkligen :/ Asså jag vet inte.. tror inte man pallade haha. Fast nu i efterhand ångrar jag att jag inte gick upp och frågade hurfan de dömde, haha.



Va fin blogg du har :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela