Marias & Marshmallows dagbok

8/6 Skrittur

Publicerad 2012-06-08 21:34:20 i Ridpass och markträning,

Idag blev det en mysig barbacka - skritt tillsammans med Alexandra och Zoran, bästa sällskapet!

Vi skrittade bort till området genom skogen och vände när vi kom fram till bommen. På vägen tillbaka tog vi också en sväng in mot sommarhagen för att visa ingången dit eftersom att våra hästar går ut på bete på söndag, underbart! I skogen blev vi attackerade av myggor, gud så läskigt det var! Alla vi fick typ panik och skrittade tillbaka så fort vi kunde, oups!

Det blev en ganska lugn skritt i ca 40 minuter vilket var alldeles lagom för Malle idag. Malle gör mig så lycklig varje dag, han är det bästa som någonsin hänt mig! Jag är så lycklig över att han är min.♥

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-06-09 08:32:10

SV: tack tack tack för de fina orden! Känner igen ditt namn och du skriver ofta så fint och stöttande, det värmer verkligen i hjärtat. Tusen tusen tack! <3 kram Julia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela