Marias & Marshmallows dagbok

Banbygge

Publicerad 2012-06-05 22:19:02 i Vardag,

Idag har det varit en riktigt händelsefylld dag där jag tycker jag fått in riktigt mycket roliga saker!

Skolan gick bra, vi fick lite betyg vilket mest visade gott. Höjde mig till och med i bild som är mitt svaga ämne. Just nu sitter jag och pluggar när vi ändå är inne på skolan. Jag har precis skrivit klart en proccesskrivning till slöjden som jag blev otroligt nöjd med, vet inte riktigt hur jag fick ihop så mycket text men mycket kan jag nog ändå säga att det blev, bara om min tanke från början med arbetet.. Haha!

Jag har även idag byggd dressyrstaket på ridklubben, imorgon är det nämligen dressyrtävlingar där jag är funktionär halva dagen. Dock byggde jag inte så mycket staket, tur det för det hade nog bara blivit smått kaos om jag gjort det. ;) Istället ägnade jag tiden åt att öppna det nya staketet och skriva resultatpinnar vilket passade mig alldeles utmärkt.

Malle och jag red ut idag tillsammans med Alexandra och Zoran, det blev en hel del klättring i skogen och Mallen fick lyffta lite och tänka var han skulle sätta hovarna. Vi travade även på grusvägarna vilket var helt underbart i dagens väder, lovely! ♥ Vi hade ju även bästa sällskapet så helt enkelt var det en riktigt lyckad ritt. :)

Jag tror jag skulle kunna skriva hur mycket som helst just nu, händerna bara flyger fram över tangenterna men nu är det bäst att jag slutar och sover ni eftersom att jag ska upp klockan 7 och vara funktionär imorgon, håller ni inte med? Vi hörs!



Kommentarer

Postat av: Alma

Publicerad 2012-06-06 14:16:41

Hej, vad händer idag på sveriges nationaldag? Ska du göra något speciellt, vad? :)



kram Alma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela