Marias & Marshmallows dagbok

Veckans blogg på Marshias!

Publicerad 2012-06-15 13:02:00 i Tävling,

Tänkte ha en liten minitävling här på bloggen såhär i början av sommaren, spännande eller hur?

Det är en klassisk "veckans blogg" - tävling jag tänkte ha och reglerna ser ni nedan, hoppas att det blir många deltagare nu, vem vill inte vinna? ;)

Vad vinner man?
Som ni säkert förstår vinner man titeln som veckans blogg här på Marshias. Det betyder en länk i ett vinnar - inlägg och även en permanent länk till vänster i spalten där ni alltså kan synas hela tiden!

Hur tävlar man?
Reglerna är inte svåra alls, du skriver en kommentar i detta inlägg som säger att du är med i tävlingen, såklart behöver jag också bloggadressen och gärna mejladressen så att jag kan meddela dem som vunnit.

Hur utses vinnaren?
Vinnaren utses av mig, jag skriver upp namnen på lappar och drar en slumpmässig lapp, den jag drar har alltså vunnit. Vem som helst har alltså chansen att vinna!

Var med och tävla nu, vem vill inte ha en länk?

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-06-20 21:53:19

jag är med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela