Marias & Marshmallows dagbok

14/3 - Hoppträning

Publicerad 2012-03-15 18:08:00 i

Igår var det som sagt hoppträning för mig och Malle. Vi hoppade bana vilket var passande inför tävlingen på söndag. Vi började med att hoppa fram på nästan alla hinder vilket gick jättebra, vi fick in bra avstånd på dom flesta och allt gick bra efter hindret också som att landa i rätt galopp och det.
Vi hoppade sen igenom banan på låg höjd, sen lite högre (ungefär 70/80 cm) och efter det fick vi välja höjd. Sista rundan prövade han dock mig lite, han stannade två gånger då jag inte riktigt var tillräckligt bestämd.. Dock hoppade vi igenom en mindre bana efter det och då var han lite tvekande men hoppade allt när jag sa åt honom lite mer bestämt! Jag är väldigt nöjd över hoppträningen. Vi fick lite bra språng många gånger och han var väldigt duktig hela tiden. :)

Kommentarer

Postat av: Carolina - Beridare på stall Assla

Publicerad 2012-03-15 22:59:08

Kul att det mestadels gick bra och att du är nöjd! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela