Marias & Marshmallows dagbok

Fotodags

Publicerad 2012-03-01 11:26:09 i Malle och Maria ♥,

GODDAG PÅ ER!

Idag hade jag tänkt ta med kameran ut till stallet och ta lite bilder, känns som att jag börjar få lite bildbrist så nu är det nog dags att fylla på arkivet lite! Jag hade dels tänkt att fota lite i hagen och sen också kanske ta med honom på en liten promenad och fota lite porträttbilder, vi får se helt enkelt!

Snart ska jag åka en sväng in till Gustavsberg, köpa nästa säsong av Vänner-serien eftersom att den tog slut imorse.. *sadface* Jag hade också tänkt gå in en sväng på Hööks och kika, har faktiskt inte sett deras nya kollektion IRL än, så nu  är väl det dags antar jag, haha! Efter den lilla shoppingturen blir det stallet direkt skulle jag tro, vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela