Marias & Marshmallows dagbok

Fredag

Publicerad 2012-03-23 12:00:00 i Vardag,

Äntligen fredag! Alltid lika skönt att gå i skolan och veta att man för det första slutar tidigt och att man har en hel helg framför sig, jag älskar fredagar! När jag slutar skolan ska jag åka ut till Mallen, vi ska rida lite dressyr hade jag tänkt, förmodligen på utebanan då jag tycker mycket mer om den än ridhuset, eller så kanske vi rider ner till ängen och rider lite där. Vi får se vad som känns mest inbjudande då! Ikväll blir det fredagsmys, det blir någon form av pizza till middag och sen får vi se om det kanske blir Ben n' Jerry också dagen till ära! ;)
'
Vi hörs när jag kommer hem från stallet, för ikväll hade jag tänkt mig grym uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela