Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 13 Mars 2012

Publicerad 2012-03-13 20:45:16 i

Idag skrittade jag och Malle ut en sväng i kvällssolen, hur underbart som helst! Vi skrittade bort till travbanan och bakom travbanan prövade jag en "ny" väg, jag försökte gå in på ett annorlunda ställe vilket jag ganska snabbt märkte inte var det smartaste.. Malle var hur underbar som helst idag, vi stötte på lite grenar och kvistar men då tog Malle saken i egna händer och bara gick rätt igenom, det var bara för mig att kura ihop mig så gott det gick och blunda så löste han allt - hur duktig som helst! Jag förvånas över hur säker han har blivit i skogen, han är hur duktig som helst! När vi var på hemvägen mötte vi också två stycken rådjur som han först fick stanna och titta på då dom kom lite plötsligt, sen sprang dom förbi igen och Malle bara struntade i dom även fast dom prasslade i löven bakom honom. Ååh, han är så himla duktig min fina prins! ♥
Bästa prinsen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela