Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 20 Mars 2012

Publicerad 2012-03-20 20:35:04 i

Idag gick det otroligt snabbt i stallet, mamma hade mockat och fixat allt i stallet åt Mallen så jag pysslade med honom och red bara! Jag och Julia skrittade ut en sväng, till busshållplatsen och tillbaka och Malle skötte sig hur bra som helst! Skrittade på i ett jämnt tempo hela vägen och var inte fjantig eller liknande, gick och lunkade på väldigt fint.
'
Eftersom att han tagit det lugnt i fyra dagar nu tog jag en skrittrunda på ungefär 30 minuter för att öka på lagom mycket. Imorgon hade jag tänkt att rida lite dressyr igen!
'
Finaste ponnyn idag! ♥

Kommentarer

Postat av: Ebba

Publicerad 2012-03-21 21:00:32

Superfin blogg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela