Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 5 Mars 2012

Publicerad 2012-03-06 15:00:00 i

Gårdagens träning fick jätte, jättebra! Började såklart med att trava fram, han var hyffsat fin redan från början och kändes ganska stadig redan från början, väldigt bra början.

Vi övade lite på skänkelvikningar halvt igenom vilket går bättre och bättre för varje gång, vi börjar få mer flyt och lite mer tempo i de! I galoppen övade vi på samling eftersom att Malle gärna galopperar lite för fort och lite okontrollerat, det gick också bättre och bättre ju mer vi övade och stundvis var han väldigt fin och jobbade ordentligt!

Mot slutet red jag igenom LC:1 och det gick super! Han var fin och stadig hela programmet och det gick verkligen bra! Galoppen kändes super i programmet och varken för långsam eller för snabb, väldigt bra helt enkelt. Efter programmet travade jag av honom i en lägre form, han var jättefin där med och hela passet flöt på väldigt bra, jätteduktig sötponny! ♥

Jag har även lite film från träningen som mamma filmade, vill ni att jag klipper ihop det till en film och lägger upp här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela