Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 8 Mars 2012

Publicerad 2012-03-09 09:04:53 i

Igår slutade jag klockan 12 eftersom att vi hade idrottsdag under skoldagen. Då åkte jag till stallet direkt och fixade allt åt Malle först, mockade och gjorde all mat. Sen tog jag in Malle, borstade och sen slängde jag på benskydd, fleecetäcke och träns och sen gick vi ut. Jag skrittade en sväng runt området, en sväng som det var ett tag sen vi red.. Malle var väldigt framåt under nästan hela turen och var lite busig på vägen hem, haha. Han hoppade till för lite allt möjligt och var glad och lycklig! ♥

Efter ridturen fixade jag allt det sista och sen hjälpte jag till vid insläppet av hästarna och även när Nicole skulle debuttömköra Regine.
När jag var klar i stallet åkte jag hem och pluggade vilket resulterade tom blogg, hoppas ni förlåter mig! :)



Idag hade jag tänkt mig ett dressyrpass i ridhuset. Jag ska träna mycket övergångar, både igångsättningar och avbrott. Det märks speciellt i hoppningen att vi behöver öva mer på att Malle ska lyda minsta vink från mig, hoppas det går lika bra som träningen i Måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela