Marias & Marshmallows dagbok

På stöveljakt

Publicerad 2012-03-20 10:38:42 i Utrustning och shopping,

Jag är nu på jakt efter nya ridstövlar och längtar som en galning efter att kunna köpa nya! Mina nuvarande stövlar har jag haft ett bra tag nu och dom har sjunkt ihop väldigt mycket och töjts vilket gör att dom sitter väldigt pösigt.
De stövlar jag nu är på jakt efter ska sitta tajtare, vara högre (mina börjar även bli för korta), snyggare och fräschare! Det jag nu är lite inne på är Mountain Horse Richmond High Rider, dom har otroligt snygg design och är inte allt för dyra!
'
Mountain horse är dessutom ett personligt favoritmärke och jag har varit väldigt sugen på olika stövelmodeller väldigt länge, nu när jag dessutom inte längre betalar för min kamera känner jag mig väldigt peppad till att spara till ett par nya stövlar, jag längtar! :)
'
Richmond High Rider

Kommentarer

Postat av: Linnea :)

Publicerad 2012-03-20 11:44:02

Super fin blogg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela