Marias & Marshmallows dagbok

Shopping på Hööks

Publicerad 2012-03-22 21:29:56 i Utrustning och shopping,

Idag var jag ledig så jag och mamma åkte och shoppade lite på Hööks. Vi hade tänkt kika lite på reorna men också lite på det andra. Vi letade först och främst efter ett nytt halsband till Astrid, det behövde hon verkligen och vi fick med oss ett brunt läder-halsband med fina "blingstenar" på. Är man en liten prinsessa ska man såklart vara fin i glitter! När jag var hemma innan märkte jag också att jag har otroligt brist på ridbyxor så det blev något av ett akut köp av ridbyxor. Dock var det riktigt sköna och snygga ridbyxor vi fick tag på!
'
På rea, halva reapriset, hittade vi ett brunt lackat träns som jag kikat på otroligt länge, då det bara kostade 114 kr och dessutom fanns i Malles storlek kvar var jag ju bara tvungen att slå till på det, värsta kapet! Jag är otroligt nöjd med köpen, det roliga var att vi bara köpte bruna saker idag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela