Marias & Marshmallows dagbok

Bad day!

Publicerad 2012-05-17 22:56:32 i Malle och Maria ♥,

Idag var det ingen bra dag, eller kvällen var bra med superduper trevligt sällskap men resten av dagen har mest bara varit skit..

Dagen började med att det var massa strul med startlistorna och vi kom alldeles för tidigt till Siggesta, därefter var Malle bara stretig och pigg igår, jag var dessutom inte lika koncentrerad som jag brukar vara vilket resulterade i våran värsta tävlingsritt tillsammans. Nu på kvällen fick jag även sjukt ont i magen som pricken över i;et. Inte den bästa dagen!

Tur att jag älskar min fina prins precis lika mycket även fast det inte går som på räls vissa dagar, vi kämpar tillsammans och ska bli bra tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela