Marias & Marshmallows dagbok

Dagen

Publicerad 2012-05-14 21:45:46 i Malle och Maria ♥,

Hej på er!

Direkt efter skolan åkte jag till stallet, jag har så väldans mycket tid på måndagar så jag gick runt och pratade lite med Nicole, myste med Malle och satt hos honom i boxen och tog det mest lugnt innan jag började mocka, göra höpåsar och sådant.

Det var som tidigare sagt dressyrlektion idag som började väldigt bra, innan lektionen när jag travade några steg var Malle hur fin som helst, samma sak i traven idag. Vi gjorde skänkelvikningar på volten och lite sluta även det på volten. Malle var riktigt fin och krallig då men galoppen gick inte riktigt lika bra, den är så grymt svår! Vi gjorde några fattningar men jag har så dåligt tålamod att jag hoppade av ett tag och andades lite istället för att bli arg på Malle då. Red även igenom LC:2 som ska tävlas på torsdag, travdelen var väldigt fin men galoppen är ju lite oklar, det är bara att kämpa på, vi tar nya tag och någon gång ska vi klara det med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela