Marias & Marshmallows dagbok

Fredag

Publicerad 2012-05-04 21:44:56 i Malle och Maria ♥,

Denna veckan har gått kusligt fort, verkligen! Kan nog faktiskt bero på att det bara varit tre skoldagar, känns nästan inte som att veckan är slut än, haha. Bloggningen har heller inte varit på topp, har nog faktiskt varit för att jag inte haft speciellt mycket lust, får sånna svackor ibland.. Men hoppas nu att jag kan vara tillbaka som vanligt! :)

Sitter just nu och äter (åt) mintchokladtårta och lyssnar på musik, bra fredag! Har även ridit ett bra pass på Malle idag, lät han galoppera och trava på långa tyglar en stund vilket var otroligt roligt och speciellt! Satt något så otroligt mycket bättre då och Malle lyssnade otroligt, otroligt bra på både röst och säte! Bästa, bästa älskling ♥

Imorgon hade jag tänkt ta en joggingrunda på morgonen och ta en skrittur på Malle, kanske även tar ut honom och fotar lite ifall någon har lust att fota oss. Nu ska jag knalla ut med hunden och sen sova, ska kanske även ligga en stund på spikmattan, är så sjukt spänd vänsteraxeln.. Ha en fortsatt bra fredag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela