Marias & Marshmallows dagbok

Mot stallet

Publicerad 2012-05-16 15:45:17 i Vardag,

Hej på er!

Nu ska jag alldeles strax åka ut till stallet, idag väntar en hel del pyssling i stallet. Imorgon är det ju dags för tävling och jag gillar att ha dom allra flesta sakerna klara dagen innan! Malle ska såklart även ridas, dock inte så hårt. Lite lösgörande och avcheckning inför imorgon räcker gott och väl, hade tänkt att komma ut och rida på en äng idag, jättebra för Malle att öva. :)

När jag kommer hem väntar massa bloggning, jag har varit lite frånvarande under dagen och igår kväll men ikväll blir det andra bullar ska ni se. Ni får hålla ögon och öron öppna!



Favorit i repris! ♥

Kommentarer

Postat av: Paulina

Publicerad 2012-05-17 10:55:06

Sv: Tack snälla du!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela