Marias & Marshmallows dagbok

Plugghäst

Publicerad 2012-05-29 21:31:22 i Malle och Maria ♥,

Har nyligen ätit middag och har precis satt mig vid datorn för en pluggkväll med musik. Duktig som jag är glömde jag boken i skolan men får hämta sakerna från skolans hemsida som en guldvärd räddning!

Träningen idag för Anna Nordin var hur rolig som helst (berättar mer om den imorgon i utförligt inlägg!). Vi lärde oss massor, både med sitsen och i just WE, detta är absolut något jag ska fortsätta med när jag får chansen och även Malle tyckte att det var superkul, en superlyckad träning helt enkelt!

Nu ska jag ta itu med plugget, prov och läxförhör imorgon - det är bara att börja.. Ha en fortsatt bra dag! :)

Bästa kung! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela