Marias & Marshmallows dagbok

Slutat för dagen

Publicerad 2012-05-31 15:08:06 i Vardag,

Sitter i skolan och har nyligen slutat. Dagen har gått rätt fort ändå, vi hade ett urjobbigt springpass under idrotten men som jag var urnöjd med också! Annars är torsdagar ingen jobbig dag så jag är inte så slutkörd som andra dagar. Tummen upp!

Imorgon är jag i princip nästan ledig, jag börjar klockan 1 och ska åka med klassen för att se den så kallade Hemmestafestivalen i Gustavberg, det blir alltså det enda för dagen och väldigt lugnt.

Ska strax åka iväg till stallet och skritta på Malle, det var dels hoppträningen igår och så avmaskades han på kvällen vilket han kan vara lite trött utav, jag ska skriva några tidsinställda innan jag åker till stallet så att det inte blir helt öde under eftermiddagen! ;) Ikväll kommer även det massa bilder från London, håll utkik.

Bästa ponnyprins! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela