Marias & Marshmallows dagbok

Svar på frågestund

Publicerad 2012-05-21 20:14:12 i Malle och Maria ♥,

Jag fick några frågor på frågestunden ändå vilket alltid är roligt! :) Jag tänkte passa på att svara på dom nu.

Har någon gång testat lite frihetsdressyr med Mallisen?
Svar: Det har jag gjort, han har fått följa efter mig, stanna när jag stannar och så kan han ju några trick som "puss".

Hur länge gick du på ridskolan innan du köpte Malle?
Svar: Jag började rida när jag var 6 år och köpte Malle när jag var 12 så ungefär 6 år alltså, alltid på Värmdö Ridklubb.

Fick du med all utrustning när du köpte Malle?
Svar: Jaa, det kan man säga. Jag fick allroundsadel, ett träns, ett regntäcke, ett schabrak, en lädergrimma och säkert något mer jag inte kommer på just nu, haha!


Vilket är ditt favorit-schabrak som du har just nu?
Svar: Det måste nog ändå vara mitt vita Hansbo-schabrak med gul och blå kant. Det är hur snyggt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela