Marias & Marshmallows dagbok

Tävlingar vt 2012

Publicerad 2012-05-21 21:51:43 i Tävling,

Tänkte göra en liten terminsresumé för den här säsongens tävlingar. Jag har tävlat ganska mycket dressyr den här terminen  allt som allt men även hunnit med några Pay and jumper och CR!

31/3 Runsten Pay and Jump

Årets första "tävling" ägde rum på Runsten för en Pay and Jump. Kommer ihåg att det var kaos på framhoppningen till första klassen och jag hann knappt hoppa fram av den anledningen.. Jag fick iallafall med mig 4 fel i båda klasserna, 70cm + 80cm som båda berodde på mig.



21/4 Stäket Ryttarna Hästsportförening

Vår andra dressyrstart tillsammans. Malle kändes fin och formen satt vissa bitar av programmet. Domaren gav oss 56,26% å en 10:de plats av 15.



1/5 Siggesta Ryttare

Hoppade en CR på en klubb nära oss. Felfria och en bra känsla hela dagen! :)


13/5 Väsby Ridklubb

En superlyckad dag med en fin Malle som kändes väldigt fin även inne på banan. Domaren tyckte om oss och gav oss fina lovord och 62,222% som även är vårat procentrekord!



17/5 Siggesta Ryttare

Inte en bra tävlingsdag för mig och Mallen.. Han kändes stretig redan på framridningen och jag red inte ordentligt, 53,92% ändå en bra erfarenhet, såklart!



Alla tävlingar den här terminen är bra erfarenheter och det har mest blivit dressyrtävlingar. Nästa säsong hoppas jag att vi kan komma igång ordentligt med hoppningen, jag saknar och längtar efter det så!





Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2012-05-23 00:23:37

tänkte skriva något i stil med

" Hej vill du vara med om att tävla lite om länkningar till din blogg på min facebook, skype, tumblr och blogg?

Kika gärna in och kolla om det är något för dig :) Kram"



sen så ba; Fuck it, hon har inget val! VAR MED I MIN TÄVLING MARIAAAAAA :D :D :D KOMMENTERAAAAAAAA !!!!!!! :DDDDDDDDDDD nej men seriöst :3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela