Marias & Marshmallows dagbok

Dagens bloggtips

Publicerad 2012-11-01 17:41:00 i Tips och råd,

Idag vill jag höja en blogg lite extra, som jag läser dagligen. 
 
Bloggen hittade jag till genom att en av tjejerna som driver bloggen kommenterade min blogg för jättelängesen. Jag hade nämligen nyss köpt Malle då och dem kände igen Malle då de red på den klubben Malle stod och kände även förra ägaren - världen är liten! ;)
 
Efter ett ganska långt tag började jag på något vis hitta tillbaka till bloggen vilket var tur då den verkligen är inspirerande. Man får alltid en liten inspirationskick när man läst bloggen och det peppar och ger en rolig läsning samtidigt som den som sagt inspirerar otroligt. 
 
Hanna rider en f.d. travare som är så otroligt fin och Rebecka har hästen Bull, en fin hopponny och båda ekipagen passar otroligt bra tillsammans! Det blir alltid en positiv läsning på denna bloggen och jag kan inte annat än att rekommendera den! => dailyhorses.blogg.se
 
 
Är "Dagens bloggtips" något som gillas? Ska jag fortsätta med det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela