Marias & Marshmallows dagbok

Fullt schema!

Publicerad 2012-11-02 23:49:00 i Allt och lite till,

Hej på er! :)
 
Har verkligen haft fullt upp idag, har bara varit hemma korta stunder idag och det har verkligen varit kul! Måste ta och göra mer saker, älskar när det händer saker! 
 
Åkte till stallet på förmiddagen idag, skrittade ut Malle och klättrade ett par gånger i klätterbacken tillsammans med Matilda och hennes mamma, jättetrevligt! Fick vara lite snabb i stallet för att hinna med bussen som gick hem och där var det bara att byta till ytterligare en buss direkt och hämta vovvis på dagis där de stängde tidigt för dagen eftersom att det är helgdag imorgon. 
 
Väl hemma satte jag i mig lite sen lunch och pluggade matte som jag förövrigt har väldigt mycket kvar av och kommer få plugga stenhårt i helgen, massor av stora uppgifter som ska in i veckan som kommer. 
 
Efter nån timmes plugg åkte jag till älskade ridskolan och spöknatt, första gången som jag var med som "ledare" och inte som deltagare vilket var så roligt! Åkte hem efter tio och sitter nu här, åt en väldigt sen middag och ska snart sova, först tvätta bort sminket i ansiktet (haha)! :)
 
Fullt schema men jag älskar det! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela