Marias & Marshmallows dagbok

Gymnasiemässan

Publicerad 2012-11-22 16:20:39 i Allt och lite till,

Hej på er! :)
 
Idag har det varit gymnasiemässa för hela slanten, vandrat omkring med Filippa och pratat med lite olika personer på olika gymnasier. Man känner sig dels lite hjärntvättad och vet ingenting men också lite mer säker. Jag känner mig nog mest säker då jag är rätt säker på vad jag ska gå, nämligen Samhälle/Beteendevetenskap som verkar hur roligt som helst. Vet dock inte riktigt vilket gymnasie jag vill gå men det kommer nog gå bra det med, har tid hos våran SYV redan imorgon så får nog lite mer klart då också! 
 
Nu är det plugg för hela slanten, svenska prov imorgon..
 
 

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2012-11-22 20:47:53

Thoreeeen! Va du i deras monter? :)

Svar: Nä, men ska dit på lördag igen så får kika då! :D
Maria Nilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela