Marias & Marshmallows dagbok

Jogging runt stallbyggnaderna

Publicerad 2012-10-03 09:45:39 i Ridpass och markträning, Stallivet,

Godmorgon! Har precis haft prov i matte, härlig start på dagen..
 
Igår red jag ute på Malle. Det blev först en framskrittning i skogen - jättemysigt, och sen blev det skritt och travjobb runt ridhuset. Jag ställde inte så höga krav på honom utan det blev bara jogg och mystur. Det är så himla mysigt att sitta upp på Malle och känna sig helt trygg och hemma, han stressar ner mig när jag är stressad över skolan och alla prov/läxor/inlämningar. Honom längtar man till varje dag i skolan, att bara åka och ta det lugnt och stressa ner med honom. ♥
 
Idag blir det lite mer krav på honom och rider idag i ridhuset, tänkte eventuellt ta lite bommar att jobba över men det beror på om jag har sällskap, orkar inte släpa in massa bommar själv, hehe. :)
 
Ni får ha en fortsatt bra onsdag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela