Marias & Marshmallows dagbok

Mys-måndag ♥

Publicerad 2012-10-15 22:20:23 i Stallivet,

Idag har varit en riktig mysdag faktiskt. Hyffsat lugn dag i skolan även fast det är tuffa ämnen med mycket fokus och långa lektioner tycker jag att det har gått bra. Gick hem efter skolan och åt lite, har nämligen kommit in i nån fas att inte äta skolmaten vilket gör mig otroligt hungrig tyvärr.. Åt i alla fall och sen tog jag bussen till stallet. 
 
Idag fick Malle vila då det regnat precis hela eftermiddagen, utan avbrott! Kände inte för att rida i ridhuset idag också så att idag fick det bli vila, borsta, pyssel och extra mycket gos. Min prins! 
 
När jag kom hem satte jag mig och pluggade lite samhällskunskap, åt middag och pluggade sen vidare. Lyssnat på musik samtidigt och har verkligen gjort det till en mysig stund att plugga, grymt! 
 
Nu ska jag gå och lägga mig, är riktigt trött och behöver sova. Godnatt
 
Världens snyggaste! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela