Marias & Marshmallows dagbok

Hoppeli hoppa

Publicerad 2012-09-12 19:55:20 i Ridpass och markträning,

Ååh, idag är jag glad! Har nämligen skuttat på Malle dagen till ära.
 
Började med uppvärmning, framåtbjudning till en början och sen tempoväxlingar i trav och galopp. Började hoppa fram lite lågt för att sen höja upp till drygt 80, ingen höjd idag men det var längesen han hoppade ordentligt och idag fokuserade vi på att göra det enkelt! Hoppade några gånger i båda varven på hyffsat kort avstånd för att sen rida på lång anridning vilket gick hur bra som helst, fick verkligen ett fint sista hopp så då travade jag av.
 
Han var fin i avtravningen också, lite hög i formen till en början men sen gick det jättebra, min duktiga lilla prins! ♥
 
Mitt älskade hjärta, du förstår inte hur mycket jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela