Marias & Marshmallows dagbok

Mysig stalldag

Publicerad 2012-09-05 20:14:00 i Stallivet,



Godkväll på er!

Sitter hemma i sängen efter en lång skoldag, mysig stalleftermiddag och en god middag. Nu innan jag tar tag i lite plugg tänkte jag uppdatera er om vad jag gjort i stallet idag. Malle har tappat sin grimma i hagen så därför fick jag leta fram första bästa, i detta fallet en något för stor sådan.. Hehe!
 
Idag fick Malle nya skor och fick därför vila från ridningen.  När jag kom till stallet släppte jag ganska direkt ut Malle i hagen medans jag fixade boxen med mockning, nya höpåsar och rent vatten. När Malle kom in blev det lite mys och borst tid i stallgången. Eftersom att Malle vilade har jag inte så mycket mer att säga, det vanliga fixades och så kunde jag såklart fixa lite extra i stallet med Malle vilket alltid är uppskattat av oss båda skulle jag tro. Imorgon blir det ett dressyrpass som det ser ut nu!
 
Måste bara tillägga att jag är så himla glad över att jag har Malle, han är den som lyser upp mitt liv varje dag! ♥
 
Ha en bra kväll nu allihopa, jag ska göra spanska läxan.. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela