Marias & Marshmallows dagbok

Redan en fredag

Publicerad 2012-09-28 07:22:09 i Ridpass och markträning, Stallivet,

Godmorgon! Bästa dagen på veckan kommen och jag har lite tid till bloggen såhär på morgen. 
 
Igår hann jag inte blogga något men idag ni. Jag red Malle och kom hem ganska sent då han var ett lermonster när han kom in. Han hade lera från topp till tå, på benen, halsen och t.o.m huvudet - pannan och öronen var leriga! Därför fick det bli en rejäl omgång med ryktkorgen innan jag kunde ta itu med ridningen. 
 
När jag väl kom till ridningen gick det bra i alla fall, han blev jättefin mot slutet och jag red med graman hela passet därför blev det ett kortare pass än vanligt, han var så duktig så. Gjorde lite skänkelvikningar och öppnor längst långsidan och han skötte sig prima! Idag är han alltså välförtjänt av en vila. 
 
Nu ska jag alltså till skolan, idag ser jag faktiskt fram emot den skum som jag är och vi hörs när jag kommer hem igen från stallet eller under dagen, ha en jättebra fredag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela